Nem találom a weboldalon az autómhoz való motorolajat és szűrőket.
Kérjük írjon levelet és csatolja a forgalmi engedélyét az ugyfelszolgalat@olajcentrum.hu email címre és segítünk!
Mikor kapom meg a rendelésemet?
Az összekészített csomagot 1-3 munkanapon belül átadjuk az MPL vagy GLS futárszolgálat részére és a következő munkanapon megérkezik. Árukészlet hiányában a várható szállítási időpontról e-mailben, vagy telefonon tájékoztatjuk Önt.
Mikor érhető el az Ügyfélszolgálat?
Telefonos ügyfélszolgálatunk munkanapokon 8:00 - 16:30 óra között áll Vásárlóink rendelkezésére.
E-mail címünk a nap bármely szakaszában elérhető és rövid időn belül válaszolunk a felmerült kérdésekre.
Hogyan tudok fizetni a weboldalon?
Előre utalással, Barion bankkártyával és utánvéttel.
Nem jó terméket rendeltem de még nem adták fel a csomagom. Tudok változtatni a rendelésemen?
Kérjük minél előbb írja meg változtatási igényét az ugyfelszolgalat@olajcentrum.hu email címre vagy hívja a +36 70 612 7113 telefonszámot!